Úkolem každého webu je to, co je na něm zveřejněno, předávat lidem, kteří po tom na internetu pátrají. S tímto úmyslem si lidé weby pořizují, v to majitelé webů doufají. Ovšem nejednou bohužel marně. Protože se dá na web sice uložit pomalu cokoliv, ale ani kdyby to bylo sebelepší, nikdy se nedosáhne toho, že se sem pohrnou davy lidí samy o sobě, z vlastní vůle.

Totiž oni by se sem lidé možná i hrnuli. Jenže weby mívají tu neblahou vlastnost, že se nejednou lehce ztratí v moři toho všeho, co už je na internetu uveřejněno. A když není takový web k nalezení a nikdo vlastně ani neví o tom, že tento existuje, je to zlé.

notebook světlý

Návštěvnost je prostě třeba, ale nikdy není zajištěna automaticky. A proto ti, jimž tato schází, hledají způsob, jak si ji zajistit. A nejlépe k tomuto účelu slouží SEO optimalizace. A to proto, že se právě touto ovlivňuje postavení takového webu v internetových vyhledávačích.

Když se zajistí vylepšení webu, když se pro něj napíše dostatek kvalitních textů, správně se tu vyberou klíčová slova, vedou sem dostatečné a funkční zpětné odkazy a také se tento web dokonale propaguje, dostane se odkaz na tento web v internetových vyhledávačích na některou z předních pozic. A jak si už snadno domyslíte, je právě takové umístění štěstím, protože sem míří uživatelé internetu nejčastěji, a tudíž tu bude takový web navštíven daleko pravděpodobněji, než když se krčí někde daleko v pomalu nekonečné řadě všelijakých odkazů.

notebook ve tmě

A proto se na optimalizaci sází. Protože jenom s její pomocí se sežene tolik návštěvníků, kolika jich je webu zapotřebí. A teprve poté, co jsou tu tito návštěvníci, je tu i naděje na to, že se webu podaří splnit to, co od něj jeho provozovatel očekává.

Zatímco bez návštěvnosti? Bez návštěvnosti by se dal takový web zrušit. Nepomohlo by to sice, ale jeho efekt by byl stejný.

Published by pcer.cz